۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۱۰۹۸۷
امام جمعه اردل:

تحقیق و پژوهش کلید رشد ملتهاست

امام جمعه شهر اردل گفت:نقش تحقیق و پژوهش در امر توسعه چنان برجسته است که کلید اصلی رشد ملتهاست.
تحقیق و پژوهش کلید رشد ملتهاست

به گزارش جهانبین نیوز به نقل ازهفت چشمه، حجت الاسلام موسی سلمانپور در نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان اردل ضمن سفارش مردم به تقوای الهی وگرامی داشت هفته پژوهش اظهار داشت:پژوهش یکی از عوامل تعیین کننده توسعه و تعالی هر جامعه است، بنابراین اهتمام به تحقیق و پژوهش، توجه به پیشرفت و سعادت جامعه است.

سلمانپور افزود:پژوهش پایه تصمیم‌سازی است و تصمیم‌گیری با اتکاء بر پژوهش صحت، دقت، استحکام و موفقیت در کارها را به دنبال داردو اگر تحقیق را کلید رشد ملت‌ها بدانیم و برای ترقی و پیشرفت، هیچ روشی را برتر از تحقیق ندانیم، باید پژوهش را قدر بدانیم و پژوهشگر را بر صدر نشانیم و اگر فکر و اندیشه را پاس می‌داریم که لازمه یک جامعه متمدن و متحرک است، باید فرهیختگان و پژوهشگران را سپاس گذاریم.

وی بیان داشت:تحقیق و پژوش فقط مخصوص دانشجویان نیست و تمام قشر جامعه را دربرمی گیرد و باید مطالعه و تحقیق را از کودکی به فرزندان آموخت تا فرزندان ما بتوانند قدرت تصمیم گیری داشته باشند و در زندگی خودشان با عنایت خداوند همیشه پیروز میدان باشند.

این مسئول در ادامه به سخنان اخیر اوباما اشاره کرد و افزود:اوباما با پیمان شکنیش نشان داد که بی ادب ترین سیاستمدار دنیاست.

وی افزود:شاخصه اردوگاه استکبار جهانی پیمان شکنی است و حیف که لقب  انسان بودن را به اوباما و امثال آن داد زیرا آنها از سگ حار هم پست ترند.

امام جمعه اردل در ادامه گفت : تیم مذاکرات هسته ای با نگاه و دستورات مقام معظم رهبری پیش بروندوباید مقاوت و ایستادگی کنند و به هیچ وجه عقب نشینی نکنند.

سلمانپور اذعان داشت اگر تیم مذاکرات هسته ای عقب نشینی کند و توافقنامه به نفع دشمن محقق شود کشور ایران چیزهایی از دست می دهد که هرگز قابل جبران نیست.

در پایان حجت الاسلام سلمانپور به قطع و وصل شدن سیستم دیجیتال در ماه اخیر اشاره کرد و اظهار کرد: سیستم دیجیتال اردل با کمترین بارش قطع می شود و از مسئولین ذیربط خواهشمندیم که در رفع این نواقص هر چه زودتر اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۰:۵۲

16 Jan 2020